Aktiesnakken — Januar 2014
-
Pete, det er korrekt at de har store problemer med kriminalitet og fattigdom, men mig bekendt er grunden til at de kan tillade sig at være så stejle netop at de har så mange oliepenge at de vil skide på USA og andre stormagter, de skal nok klare det selv
-
Nu har jeg lige Googlet, og tilsyneladende er Brasiliens udviklingsbank den største i hele verden: http://en.wikipedia.org/wiki/Brazilian_Development_Bank
-
Pete, du lader til at vaere et soelle og dybt usympatisk menneske totalt blottet for selvironi og et totalt manglende blink i oejet. Jeg haaber ikke for dig, at det staar saa slemt til i virkeligheden, for du lyder til virkelig at vaere langt ude og er vist bare en lille mand med en ulykkelig sjael. Jeg har faktisk ondt af dig. Du goer dig jo utilbens alle vegne, selv trusler bruger du i fora! Foej!
-
Hoer her Pete, jeg kender dig ikke og du kender ikke mig. Jeg kan kun se hvordan du haandtere andre mennesker, og det er ynkeligt. Og det er det, jeg kommentere. Saa vidt angaaende mit liv, saa ved du intet om dagdroememrier eller andet, du kender end ikke min baggrund. Gjorde du det, saa tror jeg nok du udtrykte dig lidt anderledes.
-
Mit budskab var egentlig bare, at du skulle se at faa laert at behandle folk med respekt.Debatoererne her er ikke proffesionelle, men de kan saa maaske til gengaeld en del andre ting, hvor du ville komme til kort. saadan er virkeligheden jo, og det maa du se at faa laert. Aktier fylder ikke ret meget hos mig, men chatten er lidt en hyggestue, meget der bliver skrevet er fis og ballade og skal ikke tages for paalydende altid. Og det har du aldrig fattet en lyd af.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind