bare endnu en forsynings kilde som olie-Men det ændre ikke på udbygningen af de alternative energi former-Det kan jeg ikke se at der politisk vilje til.
Men mere spændende er det med markedet-Jeg var 100% sikker på at job tallet i går ville være undskyldningen for et markant fald.Nu ved jeg snart ikke hvad der skal til for og skabe et fald.Det er lige før jeg tror på de jubel optimister der har argumenteret for at markedet vil sætte nye rekorder igennem hele 2014.
Det er der ingen der ved-Jeg reducere heller ikke fordi jeg ikke tror på yderligere stigninger-Det jeg ser er jeg ikke bange for-Jeg er bange for det jeg ikke ser
Har du set de har fjernet mit hjerte-Jeg vil bare ikke betale før de har fået styr på deres kurser
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.