Aktiesnakken — Januar 2014
-
Jeg sgu lige men negativt er det altså ikke -http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2014/01/08/vestas-flere-boershuse-laegger-til-kursmaalet/12650637
-
Der bestilles så stadig møller i US.http://www.rechargenews.com/wind/americas/article1348307.ece
-
der bliver vist også brug for en her : Vindmølle i brand hele natten - tv
08-jan-2014
Der gik tirsdag aften ild i en vindmølle i Skærbæk ved Tønder og først klokken fem onsdag morgen var de sidste gløder gået ud.- Brandfolkene kunne ikke komme højt nok op i den brændende vindmølle, så de valgte blot at vente på, at branden gik ud af sig selv, fortæller Bjørn Pedersen, vagtchef hos Syd- og Sønderjyllands Politi til TV SYD.
Hjemmeværnet har hele natten holdt vagt ved den brændende vindmølle på
- Brandfolkene kunne ikke komme højt nok op i den brændende vindmølle, så de valgte blot at vente på, at branden gik ud af sig selv, fortæller Bjørn Pedersen, vagtchef hos Syd- og Sønderjyllands Politi til TV SYD.
-
Det kan den da.
-
Morn. Jeg kan ikke læse hele teksten. Så det er lidt svært at overskue hvad det i grunden er.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind