Aktiesnakken — Januar 2014
-
Pæcis Cykling. Og vi kan swingtrade den sønder og sammen flere gange om dagen.
-
og vi er ligeglade med begreber som kurtage, spread osv. Vi køber på toppen og sælger på bunden. sådan.
-
Kursen skal nok komme over 200,- snart. Cashflow, opjusteringer, ny strategiplan. osv.
-
Så for satan .Der var lige 1,0 krone mere. Norden er sgu da for nem.
-
Jeg syntes faktisk den er værd og læse vedr Q4-http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2014/01/07/vestas-jyske-bank-melder-sig-i-raekken-af-loeftede-kursmaal/12649520
-
Med risiko for at vrøvlebanden vågner prøver jeg. Os Vestas aktionærere, som faktisk har aktier i Vestas ved jo godt at om ca. 1 md. er aktien i et helt andet niveau.
-
Det ved du sgu da godt. At bruge en halv dag om at diskutere cashflow... come on..
-
-
lol. Pareto...piss my ass. Så er man sgu dum
-
De gider jeg ikke at kommentere.
-
nå, hvad er nu galt med swingtrade ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
)