Aktiesnakken — Januar 2014
-
jeg skal jo ikke helt klage for solgte for at gå yderligere ind i GEN. Men havde stadig været bedre jeg bare havde holdt min andel i Gen og i VWS. Men var bare glad for at komme op på min GAK efter den havde været i 25. Købte i 89 og så supplerede i 50 og 30 så gak var i 78 tror jeg.
-
da jeg købte vws i 89 var det langsigtet min. 3 år og i kurs 270-300. Men efter små 2 år med nedtur og nedjusteringer - havde jeg ikke mere is i maven da jeg kunne komme ud. Samt jeg lyttede til analyser der sagde at ved kurs 100 tror jeg det var skulle de lave 5% i OG og de kæmper stadig med at lave sorte tal.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind