Aktiesnakken — Januar 2014
-
Pete elsker klima.
-
Hotair med condision.
-
Ren Vestas.
-
Fordi tyskerne også har noget kul, men det skal bare blive i jorden.
-
Mac,kender heller ikke det ,men hørte fra en i brasilien omkring levering der ,at det kostede rigtigt meget med de indefrosne kreditter fra de stoppede projekter og at det er mange penge de ligger ude med mellem de aftalte betalinger,men hvordan og hvor stor del ,slutbetalingen er ,ved jeg ikke,det er vel lidt en hemmelighed ?
-
Udfasning er du vimmer.
-
Doodha-Hæng den nu op over din seng-http://www.information.dk/telegram/483903
-
De sorte co2 udledere og sundheds forurenende energiformer skal følge til døren også med politiske midler.
-
Dagens morsomme citat: "det er overordentligt vigtigt, at vi med ægte erfaring spotter jer wannabees, der gerne vil give jer ud for en hel masse, som I ikke er. Det er den ydelse jeg leverer her i det givne tilfælde. Uerfarne kan komme virkelig galt afsted med sådan nogen som dig og ES.
Jeg gør en god gerning for forum!
" -
Sæt udstødningen ind i kabinen.
-
Om det hjælper til global opvarmning,så helt ok for mig pete
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind