Aktiesnakken — Januar 2014
-
Gældfri er noget vrøvl, men ordrene kan være med til at den bliver mindre.
-
Jowh så den vej da.
-
og service.
-
Det kan gøre Vestas gældfri.
-
Flere ordrer og mere service=mere omsætning.
-
Hvordan kan visse aviser( bla. Information som ellers skulle fremstå seriøse ?) skrive at Vestas er gældsfrit ??? Det er da virkelig at blande tingene helt sammen og forvirre menigmand at blot nævne det,de blander negativt og positivt cashflow sammen ,og sammenligner det med gæld,uden at se på den reelle gældssætning i selskabet,det hele er en stor gang vrøvl ! Der er sket en forbedring i cashflowet som kan nedbringe den lange gæld . Omsætningen øger ,og overskuddet stiger også selv om EBIT ikke
-
Opjusteres
-
Hvad skulle de ellers opjustere ?
-
Sten på sten giver et tårn ved enhver murer.
-
Omsætningen bliver nok meget tæt de guidede 5,5 mia € og de har guidet for min. 2% EBIT
-
så en opjustering er kun nødvendig om EBIT skulle blive væsenlig højere,og der slutter min optimisme

-
Cash flow op justeres fordi der går op. Det er da enkelt.
-
Vestas har flere kontanter til at navigere med. Det er da vigtig viden.
-
Som at smide spændetrøjen og komme mere ud i friheden.
-
Har i aldrig prøvet at være fattig og forgældet?
-
Nu vi er så seriøse,taler du af egen erfaring ? Apropos spændetrøjen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind