Aktiesnakken — Januar 2014
-
Jo,det er vel et tegn på fuldbyrdet turnaround ,at driften ikke længere suger kapital,og vi må vel stole på at der faktisk genereres et overskud nu
-
Pete,betaling er kun delt op i forskud og slutbetaling ved overlevering,intet derimellem,derfor er kreditten vigtig
-
Pete,det er og har hele tiden været Vestas akilleshæl at de savner kapitalstærk partner,da de først får slutbetaling ved overlevering af hele projektet,og derved kan have kæmpeudlæg inden betaling
-
Det må så være de 900 mil euro de ikke længere har brug for og trække på eller hvad ?-http://www.vestas.com/da/investor/~/media/a8180452280a4fc78a91ff01449e82b9.ashx
-
Rom blev jo ikke bygget på en dag.
-
Hvad fan er der nu galt i at opjustere cash flow?
-
Så blev den nedjusteret betød det heller ikke noget?
-
En opjusterin er sgu da grønt lys for at det du forventer skar.
-
sker.
-
Gældfri er noget vrøvl, men ordrene kan være med til at den bliver mindre.
-
Jowh så den vej da.
-
og service.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind