Aktiesnakken — Januar 2014
-
Kigger vi fremadrettet P/E skal de så forbedre EBIT margin til min. 4% eller stækt øge omsætningen,eller noget derimellem,for at " bare" få P/E på 20 !!
-
Og det gør vel ikke noget at der oprettes nye kreditfaciliteter ,mens gamle afvikles,så længe der bare genereres et overskud i produktion og service,
-
Det vigtige er heller ikke om de er gældsfrie. Så længe det drejer sig om arbejdende kapital ! Er det derimod ,som tilfældet er med Torm, et oparbejdet kæmpeunderskud ,som belaster arbejdskapitalet,er det katastrofe,men sådan ser jeg det ikke ,hos Vestas
-
Ingen tvivl om det ,da nedjusteringerne af cashflow,sidste år (2012)
neop betingedes af manglende ordrer -
Jo,det er vel et tegn på fuldbyrdet turnaround ,at driften ikke længere suger kapital,og vi må vel stole på at der faktisk genereres et overskud nu
-
Pete,betaling er kun delt op i forskud og slutbetaling ved overlevering,intet derimellem,derfor er kreditten vigtig
-
Pete,det er og har hele tiden været Vestas akilleshæl at de savner kapitalstærk partner,da de først får slutbetaling ved overlevering af hele projektet,og derved kan have kæmpeudlæg inden betaling
-
Det må så være de 900 mil euro de ikke længere har brug for og trække på eller hvad ?-http://www.vestas.com/da/investor/~/media/a8180452280a4fc78a91ff01449e82b9.ashx
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind