Jeg kunne aldrig drømme om og håne Bob-Han fortjener kun respekt -Tænk sig og tabe så stort og ydmygende og så alligevel være stor nok til og hædre mig som det unikum jeg er
Jeg tænker så lidt når jeg ser montage tidspunktet for dagens indtil nu sidste ordre -At vi kan nok vil se en lang række ramme ordre US manifestere sig som udbetinget i Q1 og der er altså ca 2GW i kassen
men jeg tror nu ikke det vare længe før vi ser et resultat af JVet i kraft af en kæmpe ordre som vil ryste markedet i omfang og i den grad fremhæve potentialet-Og så er vi +200 med så voldsomt et smæk at vi næsten ikke når og forstå det
Tja kan du huske hvad de fik ud af deres mega V112 ordre i Australien-Jeg kan godt-Og jeg vil se at de kan styre pisset og lave penge -Jeg vil se at får succes med JV og 164-Men så er vi også +400-Men indtil da er kursen fair på mistanke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.