Aktiesnakken — December 2013
-
Med mindre der er lavet særlige ordremæssig fordeling af komponenter.
-
Der kan være en del mindre projekter som kommer under indberetnings grænsen. Det vil vise sig når de u annoncerede kommer.
-
-
40MW kom så med dem i møg dyr-http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=pl&u=http://prnews.pl/bank-ochrony-srodowiska/bos-bank-sfinansuje-budowe-farmy-wiatrowej-na-pomorzu-3022774&prev=/search%3Fq%3Dvestas%2BMW%26start%3D20%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DDO7%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:da:official%26biw%3D1680%26bih%3D835%26tbs%3Dqdr:h
-
Forudbet. er ikke på kontoen endnu. Den kommer 30 dec sammen med alle de andre

-
Fint link i øvrigt.
-
Den er jo under 50MW er du vimmer.
-
Kan den presses i minus med 117MW er det godt gået:-)
-
Vestas ligger til at slutte bedst af alle aktier på fondsbørsen. http://energiwatch.dk/
-
-
Skidt den bliver suverænt nr. 1 igen.
-
Du er kun 43
% fra dit mål. -
0,26% på 117MW. Håber der kommer noget mere.
-
Det kan de godt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind