Aktiesnakken — December 2013
-
Cykling, Fandt lige dette: Jeg spurgte Anderes Vedel (R&D chef) på kapital marekds præsentationen om vestas havde nogen ejerandele i windflot. Og dertil var svaret nej. Og med Siemens indgang i det nye amerikanske windfloat projekt er det også tydeligt at dette ikke er en teknologi kun vestas har adgang til.
Omkring fase 2 i portugal er der dog forlydner på at vestas har option på at kunne levere mindst 3 af de 5 møller. Citat, Trolden.
-
Jeg hørte fra en meget erfaren vingemand, og det skal selvfølgelig tages med et gran salt, at Vestas fyrede mange af de mest erfarne glasfiberfolk, fordi de havde for lang opsigelse, og så ansatte urutinerede vikarer i stedet. Den knækkede testvinge var netop blevet bygget af nyansatte. Men bemærk at ham der fortalte historien havde knap 20 års erfaring, og var en af dem der var blevet fyret
-
Nu mangler der bare noget julesne. Kommer den så vil jeg sige: "Det har været et godt år".
-
Her er lidt Vestas julesne, Cykling har set den før: https://www.youtube.com/embed/xnPfNrUugfU
-
Vi har det åh åh..........
-
Blev lige revet med af stemningen. Skal ikke ske igen:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind