Aktiesnakken — December 2013
-
Hjul, jeg troede at du mente denne, bl.a.: http://www.wz-newsline.de/home/panorama/tragischer-unfall-fluegel-einer-windkraftanlage-toetet-arbeiter-1.1171251
-
Ja, Vestas har ændret konstruktionen af det åg der løfter vingerne, så vingen nu holdes fast i stedet for bare at ligge og balancere. Desuden er man nok mere opmærksom på at overholde grænserne for vindstyrke; hvor man tidligere ofte tog chancer for at få møllerne hurtigere op
-
-
Cykling, Fandt lige dette: Jeg spurgte Anderes Vedel (R&D chef) på kapital marekds præsentationen om vestas havde nogen ejerandele i windflot. Og dertil var svaret nej. Og med Siemens indgang i det nye amerikanske windfloat projekt er det også tydeligt at dette ikke er en teknologi kun vestas har adgang til.
Omkring fase 2 i portugal er der dog forlydner på at vestas har option på at kunne levere mindst 3 af de 5 møller. Citat, Trolden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind