jeg tror på den selv opfyldende profeti man så heller ikke mere-lidt lige som hundens hale-hvis den svinger lidt så er hunden glad-hvis den ligger ned tæt til bagbenene så løb-men halen logre ikke med hunden
hmm-mine forventninger er mere end indfriet måske bortset fra 179mw-men har svært ved og tro på at det sædvanlige mellem jul og nytår show bliver stort
men pis med det-det der er væsentligt er at vi nu kan forvente et fornuftigt Q4 med en fornuftig udmelding vedr 2014 -Og den store rosin i pølseenden Offshore vil enten skuffe fælt og holde os under 200 eller overraske positivt og flytte os i +300
Cykling, skide pissimist, der kommer langt over 200 mw inden juleaften
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.