Jeg forbeholder mig retten til og være menneskelig -Altså smålig-nærtagende-afstumpet-egoistisk-latterlig-uvidende- Og jeg er god til og efterleve det -Så ingen skal komme og sige jeg er blevet blød-Jeg er bare mig
Jeg tror at man skal være bevist om sine valg og i det omfang man har kræfter til det forsøge og være et moralsk menneske-Ikke på de andres vegne -Men igennem de valg man selv træffer hver dag i relation til andre-Og det er satme ikke altid nemt-Men jeg tror at man skal forsøge
jeg hader historien om de to hunde -En på venstre skulder og en på højre skulder-Hver gang man skal træffe et valg fodre man en af en af dem-Den ene med det selviske valg og den anden med uselviske valg-Man bestemmer selv hvilken hund der bliver fedest
Du har været mere skarp-men det ved du også godt selv-Og hvis man i et svagt øjeblik skulle sige noget noget pænt om dig-Så er det vel at du rent
faktisk overvejer hvilken hund du fodre.
Tak Julemand-Julen 2012 ønskede jeg mig at Vestas skulle stige -Kursen var 32 op i mod jul 2012-For og gøre det nemt Julemand så ønsker jeg mig det samme igen-Og gerne i samme procentvise størrelse orden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.