Aktiesnakken — December 2013
-
-
Mr Pete- du kommer her på Vestas chatten og gør nar af den generelle positive holdning der hersker til Vestas-Det tillader du dig på trods af du om nogen har fejl vurderet Vestas-Samtidig giver du gerne udtryk for dine meriter ud i investering og praler åbenlyst af dine evner ved en hver given lejlighed.Findes der for satan ikke bare 1 gr af selverkendelse i dit oppustede ego-Vi kan alle tage fejl- lad dog være med og være så satans nidkær omkring det og vis os lidt respekt-Din bonderøv.:-)
-
Vestas forventer for gang nr 1000 og nå en nulpunkts omsætning ved 4GW 2014-Ordrebogen alene for 2013 er + 4GW + rammeordre samt en total ordre bog der vel nærmest gør Vestas uafhængig af ordre de næste 2år-Altså deres tilpasning gør at de ikke behøver og jagte tom omsætning-Læg dertil JVet og et forventeligt omsætnings løft for hele branchen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
ja i forhold til hvad alle forventede i starten af Q2 så har vi masser af ordre