Aktiesnakken — November 2013
-
Og lidt til humøret-http://www.avisen.dk/fakta-om-klimakonferencen-cop19-i-polen_242829.aspx
-
Et pænt billede af det vigtigste redskab-http://www.danskenergi.dk/Aktuelt/Arkiv/2013/November/13_11_11A.aspx
-
-
Det er i øvrigt morsomt at en kyniker som Bob tror på at vi som samfund vil købe medicin for og redde nogen få menneskeliv-Og så samtidig tror han ikke på at vi finder en løsning med CO2 og klima som vil spare mill af menneskeliv og tilmed bekæmpe et grimt problem som klimaflygtninge og katastrofe hjælp .:-)
-
lige en opfølgning på Taranto. jeg ved godt at det stadig er en dårlig oversættelse, men dette ligner et forlig, som jeg forstår det? http://www.ilmondo.it/economia/2013-11-11/vestas-de-vincenti-resta-aumenta-investimenti_358004.shtml
-
-
De kan komme med den her-http://www.4coffshore.com/windfarms/golfo-di-manfredonia-italy-it06.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
