Aktiesnakken — Oktober 2013
-
126,3 til 99,45, men lige meget, den faldt. Men jeg fatte ikke, at rød 5 dage i træk bruges som et argument i sig selv og at key reversal automatisk skulle giver tilbagegang. Den var rød 5 dage i træk i november 12, umiddelbart før vendingen og opturen. Hvis rød 5 dage i træk betyder fald, så forstår jeg ikke lige den 500 % stigning der fulgte efter. Forklar mig hvorfor den ikke skulle fortsætte, hvis Q3 indfrier? Alt andet lige, altså.
-
Selv om jeg tvivler på, at den skal så langt ned, så betragter jeg det som styrke, hvis den skal ned og snitte 140 og så stige derefter. Det vil være en bekræftelse af den trendkanal aktien har fulgt siden november 12. Og et fald på 18-20 point i en kvartalsbølgenedgang, er faktisk ok. Hvorfor tvivlen? Er den blevet for dyr?
-
q3 kommer til at angive retningen - for nu ligger vi igen mellem 145-150 og jeg tror desværre ikke 150 bliver så nem at komme igennem. Vi havde store problemer med at gå op gennem den men den faldt meget hurtigt ned under igen. Sidst vi så det var i kurs 126 hvor vi havde en lignende key reversal
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
jeg tror bare ikke på en hurtig stigning til over 150, som mange andre, igen