Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Ja jeg fik da nogle flere.
-
Jeg har ikke indtryk af at short stod bag faldet. Tror nærmere det var TA frygt sammen med det globale fald. Er absolut enig med Cykling. Vestas er i optrend.
-
Det kunne jo godt være short der holdt hånden under igen. Bare tænk på hvordan min short graf ser ud.
-
Er Vestas rigtig dygtig, med kvalitet og økonomisk balance, kan optrenden fortsætte helt til 2050. TøHø.
-
Fra 25 til 150 på et år. Hvad kan det blive til i 2046? Og så tager den rigtig fat derfra. Humm. Hjul og Dood hvor mange tal er der på jeres regnemaskine?
-
Den forskel jeg læser er at cykl, skriver optrend og du skriver mege optrend. Det er jo bare en konstatering og en mega konstatering.-D
-
Dobbelt akademiker:-)
-
Efter regnskabet skrev aka så går jeg ind hvis det er ok. Det gjorde kan så!!!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind