Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Georg Orwell vidste hvad der kom:-)
-
AKA. Her kunne jeg godt bruge en Nisse i stedet for det slidte grin.
-
Jeg kan ikke se, hvorfor den ikke blive oppe. Som jeg skrev lige før den brød op, så skulle der kun ro i US til at få den til at bryde op. Der er jo heller ikke kommet dårligt nyt som skulle få den til at falde, igen. Og ikke mindst, "tidligere modstande er de nuværende støtter". Så 150 bør være mindste lige så svær at bryde ned igennem, som det var at bryde op. Til sidst, hvor meget er Vestas værd i den nuværende situation? Mindst kurs 200, hvis du spørger mig.
-
Ok, 100 % kan man jo aldrig være, og det er ikke det jeg spøger til. Jeg spørger fordi, hvis du er i tvivl om, hvorvidt de indfrier forventningerne til Q3, bør du så ikke reducerer med f.eks. 50% og så gå ind igen, når vi har vished? Det handler jo ikke om at gå all-in, men om at sikre sin/din investering.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
