Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Mener du fordi der er afgivet ordre på nogle komponenter eller hvad tænker du?
-
Hvor er det du læser ordrene på alle dele til alle møller er bestilt?
-
Det jeg har læst er at der er bestil dele til møller ved de forskellige projekter, men bygherre kan jo stadig vælge et sætte dem op et sted. Det er jo bare transport.
-
Måske er låneaftalerne på de forskellige sites ikke afsluttet på grund af det ikke har været muligt på grund af US gældsloft.
-
Så gik det vist op for US, at gældsloftet løftes.
-
De Græske tilstande er udsat.
-
Jeg ser lige på det. NB er uenig med børsen, der mangler i hvert fald indberetning så.
-
Cykling er ude for at solde sin gevinst væk på damer, mad og (beer). Glimmerbutikken bliver sikkert også besøgt. Bliver den
da aldrig kolgere. -
Lige pludselig så kommer der vel et gennembrud i offshore US-https://www.dom.com/about/stations/renewable/offshore-wind-power.jsp
-
Måske MHI kan komme et par milliarder i projektet-Det bliver så bare med en anden mølle-http://www.windpoweroffshore.com/article/1216114/cape-wind-remains-optimistic-200-million-deadline
-
Nix ikke mere af det stads -Det er for farligt-http://borsen.dk/nyheder/generelt/artikel/1/268425/straaling_i_grundvand_ved_fukushima_stiger.html
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind