Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Det er ikke så skidt endda-http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/268410/rapport_vindprojekter_paa_7562_mw_opfoeres_i_usa.html
-
De der rammeaftaler er vel nogen der kommer ordre på inden længe. Det vil sige så de når at få PTC med inden nytår.http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/268410/rapport_vindprojekter_paa_7562_mw_opfoeres_i_usa.html
-
En tanke to sjæle.:-)
-
Jeg vil gå med til at kalde dem aftaler!
-
Signeret.
-
God tur og få ikke ondt nogen steder.
-
Mener du fordi der er afgivet ordre på nogle komponenter eller hvad tænker du?
-
Hvor er det du læser ordrene på alle dele til alle møller er bestilt?
-
Det jeg har læst er at der er bestil dele til møller ved de forskellige projekter, men bygherre kan jo stadig vælge et sætte dem op et sted. Det er jo bare transport.
-
Måske er låneaftalerne på de forskellige sites ikke afsluttet på grund af det ikke har været muligt på grund af US gældsloft.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Det er så tit vi Vestas aktionærer har haft noget og glæde os over-Så skryd du bare alt det du vil-Det kan aldrig nogen sinde blive for meget