Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Samme her ,det er virkelig gået ned af bakke ,den sidste tid ??
-
RTH,enig men det,er synd ,for noget som det har taget lang tid at opbygge kan så hurtig rives ,og det er nok kombinationen afmrealtid og en fungerende chat som har været nerven,men det er vist blevet undervurderet ??
-
Watthat, ja,jeg har brugt 17 år på at sætte mig ind i ca 20 nordiske aktier,og nogle enkelte andre,men det er hvad min tid,rækker til ! At overskue et globalt marked tiltaler enten spillefugle,eller topprofessionelle investorer og de har da tilgang til sådanne redskaber bedre ,andre steder ?
-
Det er med et gran af dårlig samvittighed at jeg har opsagt det-For PI er mere end realtid-Og derfor har de også fået meget mere snor end som i et normalt kunde / leverandør forhold-Men nu har det stået på i mere end end en måned-Jeg syntes ikke de kan være sig selv bekendt
-
Jeg har depoter i flere banker og tilgang til realtid fra handelsplatformen ! Men på PI var det et alternativ der man uden at være inlogget for handel ,lige kunde chatte lidt og se hygge med mulighed for et hurtigt overblik,når ikke tiden var til andet -)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind