Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Der er nogen der mener at rising wedge er et signal om kursfald, andre mener at aktien skal stige kraftigere hen imod bear, altså det stik modsatte. Jeg har lærebøger der påviser disse modsætninger og uanset om det er det ene eller det andet, så er der nogen der siger "hvad sagde jeg".
-
Der er alt for mange kloge hoveder der bruger TA, til at spå om fremtiden, og den bedste måde at spå er, at mene både det ene og det andet, så kan man altid sige at man havde ret. Svarende til at jeg, til skræk og advarsel har vist hvordan TA kan misbruges til at spå, og vist grafer der forudser kurs 1000. Skal jeg så spille klog og sige "hvad sagde jeg" hvis det skulle ske?
-
Det er i hvert fald uvist hvad det kan blive til.:-)
-
Jeg troede TA var en forudsigelse!!!
-
Jeg er måløs og uden ord.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
sådan kan man også sige det