Aktiesnakken — Oktober 2013
-
ikke at jeg tror at du forstår det-Men du har nu i månedsvis givet indtryk af du ved bedre omkring Vestas-Ikke faktuelt for det må du jo ikke kva din insiderviden- og samtidig fortæller du at du er short-Er der slet ingen grænser for hvor langt du vil gå ?
-
Det pudsige i ovenstående synes jeg er, at jeg aldrig nogensinde har udtalt mig om, om kursen på Vestas var realistisk eller ej; alene af den grund at jeg sjældent forstår hvad der danner den kurs. Jeg forholder mig udelukkende til det tekniske og det praktiske omkring møllerne, for det er det jeg ved noget om. At jeg så handler efter de sving jeg mener at kunne forudse, og fortæller åbent om det, det er for mig en helt anden sag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind