Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Ok. Så bare at der var noget handel og tænkte der kunne være gang i noget, men holder den kun under observation..
-
Har lige lyttet til Obama om tresure m.m. Det han ikke snakker om er hvad han vil gøre hvis politikerne ikke finder en løsning.
-
Som udgangspunkt skal Pete da være velkommen, men da jeg for et par dage siden prøvede at have en dialog med ham, fik jeg en ret kold spand vand i hovedet. Jeg har ikke gjort pete noget som helst, tværtimod. Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal slikke ham i røven for at få ham tilbage, med den møg uforskammet opførelse han behandlede mig med. Det kan godt være, at han er let antændelig, men derfor kan man godt opføre sig ordentligt.
-
Det er ikke meget bedre her. Vi har et folketing der er fløjtende ligeglade med Danmark og danskerne. De har kun et eneste fokusområde, der kontrollere alle holdninger og ytringer: Det næste valg. Der er så ufattelig mange penge at hente i effektivisering af den offentlige sektor. Men viljen til at arbejde med det, er der bare ikke.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind