Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Kun idioter slår ihjel.
-
Ingen fødes idiot. Det er noget lært.
-
Altså undervises i. Tøhø
-
Alle fødes uvidende.
-
Nå det var så det.
-
Nu kan der spises rå æggeblomme igen, så er der vel håb for alle igen bliver virile.
-
Fladskærme er slemme. Jo større jo slemmere.
-
Pete sidder sikkert med en mega skærm:-)
-
Pete er velkommen til chat. Jeg chatter gerne. Pete vælger selv!!!!!
-
Dood hvad er der sket i GES. stigning?
-
Ok. Så bare at der var noget handel og tænkte der kunne være gang i noget, men holder den kun under observation..
-
Har lige lyttet til Obama om tresure m.m. Det han ikke snakker om er hvad han vil gøre hvis politikerne ikke finder en løsning.
-
Som udgangspunkt skal Pete da være velkommen, men da jeg for et par dage siden prøvede at have en dialog med ham, fik jeg en ret kold spand vand i hovedet. Jeg har ikke gjort pete noget som helst, tværtimod. Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal slikke ham i røven for at få ham tilbage, med den møg uforskammet opførelse han behandlede mig med. Det kan godt være, at han er let antændelig, men derfor kan man godt opføre sig ordentligt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind