Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Den er svær Hjul; jeg tror altså at den har fået hvad den kan trække nu. Fra 7 til 8 er alligevel en sjat, selvom det er meget almindeligt at driftserfaringer giver mulighed for at øge lidt; men jeg gætte på at Vestas bruger testresultaterne til 7 til 8 opgraderingen. Med mindre at planen hele tiden har været 8 MW og 7 kun var for at forvirre fjenden, så kan der måske være lidt at hente
-
Kun vinger er lette nok til og blive transporteret med jernbane ?-http://www.denstoredanske.dk/Bil,_båd,fly_m.m./Jernbane/Jernbane_generelt/jernbane/Jernbaner_i_udlandet/Jernbaner_i_udlandet-_gods
-
Please, igen: Prøv en gang at google billeder, brug disse søgeord: heavy wind turbine truck road transport usa iowadot.gov
-
et af de første billeder viser en rød "snabelvogn", i Vestas viser de os det samme billede, selvom det er en Siemens nacelle. Hele problemet er, at skal man bygge den vogn større med flere aksler, så bliver vognen i sig selv så meget tungere at man ikke opnår ret meget. ( Kan desværre ikke finde billedet så jeg kan linke direkte. )
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind