Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Ikke kunne bakke op om. Beklager.
-
Jeg har haft fornøjelsen at være sammen med DE ved flere lejligheder og har faktisk stor respekt for ham ! men han er nok lidt for enerådende og lidt for fokuseret på fremgang uanset hvad og den gik jo ikke som bekendt ( men en hård forhandler det er han ! )
-
Skal vi tage en Ditlev nekrolog. Ja Ditlev vidste hvad han ville og hvordan. Lige som alle os aktionærer.
-
Vi sidder bare stadig med magt.
-
Enig. Vender du synet fremad. Hvad ser du så?
-
skal jeg ud fra det lidt jeg ved PT spå om Vestas fremtid så bliver det nok noget med at de drosler mere ned de næste par år og får forhåbentlig solgt noget fra så de får lidt "hår på brystet" til når de skal igang med samarbejdet med MHI det jeg stadig frygter ( det har jeg skrevet mange gange ) er jo at MHI bare "sluger" Vws og fjerner alt af verdi fra Danmark osv osv

-
Jeg blander mig lige, men jeg kan ikke se hvordan MHI sådan uden videre kunne fjerne alt af værdi fra Danmark. Man må vel formode at en stor del af vestas også er den latente viden og erfaring der ligger blandt medarbejderne. Jeg tror ikke umiddelbart at de rykker hverken hovedkontoret eller R&D op med rødder og flytter alt til Japan.
-
Mødes vi en dag så gir jeg en (beer) for dine tanker kryl. Jeg tror at et samarbejde handler om at udveksle viden til fælles gavn.
-
Hvis jeg gav dig en viden ville du måske stikke af med den. Det er måske din fortidsoplevelse. Ikke min.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind