Aktiesnakken — August 2013
-
men de er uskønne

-
Ja. som i går. Ingenting.
-
har I realtid et sted? ellers kan det her bruges: http://www.investing.com/equities/vestas-wind
-
Den er lidt sløv, men bede en ingenting ja.
-
godmorgen de herrer, Jeg har fået en klage over nogle af de kommentarer der er skrevet herinde igår
-
Det kan jeg godt forstå.
-
jeg vil godt henlede opmærksomheden på at hvis vi skal tillade frisprog, så skal det være venligt ment. Det må IKKE anvendes mod folk man har en diskussion med, Det holder ikke. Vi har glimrende fora for det allerede i Danmark
-
Så stram lige op og lad os så få den vestas i gear så jeg kan tabe nogle flere penge.
-
En de gør grin med sig selv. Hvad kaldes det?
-
Jeg har fået 3 eksempler som er over grænsen. Ikke mere af den slags. Ellers må jeg igang med kosten og det ville være synd
-
en akademiker windstyrke, en akademiker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
så er de 115 som jeg nævnte i går ikke usandsynlige