Aktiesnakken — August 2013
-
Ditlev har sat hårdt ind overfor MHI. Shit at han er væk.
-
uanset hvad er det sjovere for aktionærerne at annoncere den i kurs 100 end i kurs 25
-
aarh men er det ikke dette der gør aktielivet det mest spændende hobbyliv overhovedet. Det er Sherlock med penge

-
Nej. haven er en stører trigger.
-
men den kommer til at gå pænt ned på en emission. for 5 mia euro det er sku en sjat
-
og her er det så de store aktionærer for alvor kan sige: ok vi tegner, men Ditlev must go
-
ja
-
Ukrudt kan ordne med en ansat ikke gartner.
-
jeg synes det er svært at se en emission med hendes melding på CC. Jeg hælder mod retssagen, noget i salget er lunkent - de 200 mill euro på den centraleuropæiske kunder (men er det nok til at fyre ikonet?) Hvad er på dette tidspunkt, i dette regnskab en overraskelse for BN og bestyrelsen
-
Rene linie.
-
Menneske er u-undværlige.
-
jeg triller i seng. jeg vil så gerne blive klogere på den sætning fra BN. Vi kan jo udlede at han ihvertfald endnu IKKE har haft en reception
-
God nat.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind