Aktiesnakken — August 2013
-
men ikke for længe
-
jeg har svært ved at se det ske, men hvis det sker så lukker jeg den
-
Den er for svær aka. Give op.
-
jeg vil nok helst lukke den når markedet tage "spiker ned" ved det første syriske missil
-
jeg føler mig faktisk ikke hjemme i det her
-
og iøvrigt er den sat på BN´s kommentar om at DE røg fordi man ikke vikke have flere overraskelser i fremtiden. Det mener jeg stadig vi mangler et svar på
-
Tag nu et glas aka. Du husker for godt.
-
Ha han ikke det?
-
R mangler stadig ind i mellem
-
Alt sælges på rabatter. Så kommer ordrene igen.
-
det er ret mærkeligt windstyrke at jeg lagde shorten med den begrundelse, for i bund og grund synes jeg at cashflow og gældsnedbringelse var positivt
-
Vestas falder kun 25 øre på det US drop i dag. Jeg får ikke meget i depotet.
-
men det er bare sådan at når man er midt i en turnaround, som man prøver at sælge som on track, vælger at fyre sin ikoniske direktør uden at give ham den exit han fortjener...så er der et skelet et eller andet sted
-
men hvis det ikke var retssagen, og det ikke er et eller andet covenantsbrud. Hvad fanden er det så? Og det må være hele bestyrelsen der har sagt pas.
-
det har de jo pure afvist.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind