Ja vi kan godt spole filmen tilbage-Hvis du nu ikke konstant havde skidt i bukserne-Men med de midler du har til din rådighed havde fastholdt dit køb tilbage i kurs 30-Så havde du nu kunne købe Novo nordisk kontant.:-)
Hej Doodha-Ærligt så kan man ikke sige at vi er helt hjemme endnu-Der er en del mulige skræk scenarier -Men vi vægter jo begge potentialet højere-Men uden risiko det er det fandeme ikke
Og så sidder man og venter et ok leverpostejs regnskab bare sådan ca med næsen i sporet-OG SÅ SATME OM DE IKKE FYRER DITLEV-Den aktie får spillet på alt hvad der er af nerver i min krop.:-)
Jeg mener ogsaa at han skulle vaere blevet...eller ud i foerste omgang...det andet virker underligt. Blot ved vi jo ikke hvad der er aftalt fra start og/eller hvad DE evt skulle have fejlet med!
Rigtigt, men der er altsaa rigtigt meget der ryger med ham
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.