Aktiesnakken — August 2013
-
enig hjul
-
regnskabet var ingen katastrofe
-
frit cash flow og debt reduktion flot
-
men de skyldte også den
-
vi var jo blevet fortalt af DE at 2013 ville blive det hårdeste år nogensinde, med det in mente er der nok at se frem til i 2014. Jeg kan godt lide svenskerne tager over. De kan industri. Det kan vi ikke længere i DK. Vi er Pislinge.
-
lad os følge om der sættes nye shorts henover den næste periode. Så ved man ligesom hvad man er oppe imod. Har det meget mærkeligt med at være short. Det er slet ikke min stil så den skal lukkes rimeligt snabbt.
-
ja DE bliver et tab for dem. Jeg forstår det stadigt ikke, Hvis turnaround er på skinner, hvorfor så fyrer ham. Enten er det strategi eller også har han bøffet bestyrelsen direkte
-
forhandlinger med Mitsubishi, hvis han har kaldt kejseren for en spasser
-
han er alt for stolt til denne exit
-
Det er godt nok voldsomt at se, hvor markant det er, at Dk sælger og udlandet opkøber. Mon der er bedre forståelse af Vestas i Dk?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind