Aktiesnakken — August 2013
-
Det kalder jeg sgu et jernkast.
-
Selvfølgelig. En bold gør som den selv vil.
-
Humor det har de på børsen-Sikken et billede-http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/263311/tysk_oekonomi_traekker_ud_i_overhalingsbanen.html
-
Der er faktisk 4,77% short over 0,5% eller 9.716.686 stk.. Det er også langt mindre en den 22/11-2012, hvor tallet var 24.811.160 stk.. Altså 12,18%.
-
Blue R..... sad dengang med 4,47% short. Nu har de 1,47%.
-
Ok Wind-Jeg troede at den her var op date-http://www.proinvestor.com/boards/66121/Shortindeks-med-Trends
-
Det er den ikke.
-
Jeg vil skyde på short ialt ligger på 15mil. Da den var på sit højeste, omkring nov-dec 2012 var den på ca. 45mio. Der er altså ca. 30mio mindre at smide rundt med. Det er da en sjat.
-
Fejl og fejl. der mangler nogen fra før oplysnings pligtens indførelse.
-
De har ikke rørt sig og ligger derfor stadig som short over 0,5%.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
