Jeg håber/forventer at de melder konservativt ud for at evt kunne overraske mend en opjustering i q3 eller q4. men generelt en melding at alt køre efter planen og vi er på rette vej så i kan trygt tro på os vi er troværdigheden selv
Jeg tror ikke meget på MHI mere men en anden storaktionær måske. Vestas har jo snart selv fået styr på V164 så hvad skal de med en partner når alle udviklingsudgifterne er betalt
Jeg har ikke helt overblik hvor meget der skal til for at bygge fabrikker til V164 måske kan vi bruge en partner der men det skal være et ligeværdig eller til vestas fordel partnerskab
Hvis Vestas får ordre på V164 til dækning af investering i produktions anlæg er det vel muligt at finde finanser til investeringen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.