Aktiesnakken — August 2013
-
korrekt, det ville bare glæde mit sind på dine vegne at du havde solgt i 125 og genkøbt i 80

-
man er vel lidt medmenneskelig

-
jeg kan godt tåle at naboen har en støre bil end min, bare hans kone er grimmere end min

-
hvis alt lykkes så ligger vi mellem 120-130 men det vil ikke forbavse mig at der ville blive solgt ud på et godt regnskab det er set før så måske omkring 90-100
-

-
så efter min mening skal vi noget ned, og derefter højre op i et langsommer tempo
-
nej det gør jeg ikke, men der sidder nogen store banditter der bestemmer hvor vi skal hen og hvornår
-
plus der er nogen der sider med kæmpe gevinster i dette niveau, og med et vil de gerne indløse
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind