Det gik så lidt galt i Danionics og memrycard jack and jones
Danionics og memrycard jack and jones
= aktier der er en fremtid i
Ja jeg gad godt gå en tur på golfbanen med John trolle-Og en meget stor kølle.:-)
sorry det mener jeg faktisk lige nettop der ikke har været
tja der bliver jo tilbudt forskellige uddanelser i spjældet så et aktie kursus ville da være fint til dig hvis du rammer ham med køllen Cykling
nu håber jeg det var nogen af jer der fik købt lidt billigt i Topsil for nu stiger den igen ! ( der er jo heller ikke så længe til regnskab )
der er næsten ingen vindmøller der ikke har dele som stammer fra Topsil !
Nu skal Vestas rette sig ellers så skal jeg høre på Bob og hvad sagde jeg melodien
og fremtidens biler har også deler produseret af Topsil ! ( det har nuværende moderne biler dog også men der bliver væsentlig mere fremover heldigvis
jaaa den når sku nok de 110
læste noget om at taxier skulle igang
og jeg som troede Topsil var vaskepulver....!
( jeg gad ikke sætte et short i 114 det skulle jeg vist alligevel ha gjort )
watthat i industri vaskemaskiner findes der skam noget fra Topsil
Der kan du bare se...det ar taet paa! Hoe hoe!
Naa, skal vi ha' en tredie runde i morgen eller er man mon ved at loebe toer for ammunition?
Cykling, har du supleret idag?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind