Aktiesnakken — August 2013
-
Sidder i et lille karlekammer i Vestjylland med ondt.
-
Cyklen er til opladning.
-
Hvad tænker du på?
-
"fået langt mere ud af"?
-
Det forstod jeg, fordi jeg kender forum. Det er der mange der ikke gør. Med ønske om at det vil gå dig godt. Godnat. Gør det ikke så snakkes vi ved.
-

-
Doodha er på mågejagt.
-
Ondt i r..... går ikke over på 14 dage cykl.
-
To spørgsmål, men ingen svar. Du har nok travl på golfbanen!!!
-
Jeg købte i 125,1.
-
Puljen vokser.
-
Jeg kan, så nemt så at klø mig i nakken, lave en TA der viser at vi er på toppen af en kvartalsbølge, og at det mest naturlige i hele verden er at Vestas skal falde indtil vi er på bunden af bølgen igen. For det er rent faktisk rigtigt. Se mit sidste skriv.
-
Jeg kunne også hyle med de to – tre stykker herinde der finder at aktien er steget alt for meget, og at aktien skal ned. De er positive på aktien, men mener dog at den er steget for meget og nu skal den ned. Det ville falde fint i tråd med en teknisk understøttelse af, at den er på toppen af en kvartalsbølge.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind