tja hvis de skuffer så ud i 100 og ind for fuld skrue igen i 80
Hvad er chancen for at Vestas overrasker posetivt med noget der faar kursen til at rykke?
posetivt cashflow + ordrer
meget lille men det kan godt være de kan "narre " små investorene til at tro det går ååå så godt men proferne ved jo bedre så !
men det var hvad vi fik i Q1 og kursen sprang! Det er sgu ikke nemt, det her!
feks skal de jo fremvise at de viterlig tjener på de solgte møller !
hvor meget mere kan de mon sælge så der ikke fiser flere penge ud end der kommer ind
Jeg hæfter mig ved at både GE og Gamesa har meldt ud at de får mere for deres møller
ja bortset fra at GE dumper priserne på Vestas hjemmemarked
vi så jo også hvad der skete da Vws forsøgte sig med lidt højere priser for at fremvise fortjeneste i stedet for stor omsætning
Det bliver spændende og se hvor meget de har kunne hente internt på omkostninger og besparelser
lidt mere for møllerne og lidt færre omkostninger er ingen dårlig cocktail
ja den grønne linie skulle gerne igen ligge øverst
Tror han charmere alle turisterne i Skagen
OK ja bare det ikke er ham der har stukket ild på det halve Jyland
ku kursen ikke bare lukke over 109,20 ! så var det sådan et pænt tal at slutte dagens handler med
tror du får lidt mere end det
muligt men jeg tar den alligevel i de 20
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind