Aktiesnakken — Juli 2013
-
BoB, jeg vil gerne sammenligne, for du har helt ret. Begge aktier opfører sig nogenlunde ens, rent teknisk. Og der har ikke været nogen grund til at sælge Genmab, lige som der heller ikke er nogen grund til at sælge Vestas. Hvorfor ikke vente til der er en grund, andet end frygten for at miste fortjenesten? Undskyld jeg blandede mig, og nu er jeg altså løbet.

-
Det er mere kampen med mig selv om og sige hør nu her tude cykling-Du har pisset ved siden af og får nu chancen for komme ud-Du burde være tak nemlig Cykling og ikke grådig-På den anden skulder sidder der så en fyr som siger.:Drop det tøsse pis cykling-Det handler ikke om dine 25 øre-Det handler om hvor vidt Vestas i op trend eller om de ikke er det
-
Cykling, jeg er jo meget enig med dig. Blot er det sundt oven paa de forgangne aar, at opleve at traekke vejret lidt. Bare en uges pause er sund. Maaske hopper man ind igen med samme - maaske vinkler man lidt i et andet lys! Uanset hvad, saa var det rigtigt for mig at goere!
-
Har I set denne... http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2047352.ece
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind