Aktiesnakken — Juli 2013
-
Det jeg prøver at skrive er, at det er en mulighed, et værktøj, som der arbejdes med, og ikke en nødvendighed som SKAL gennemføres, før Vestas overlever. Vestas kan fint hente de nødvendige midler hos os, hvis de finder at det er bedst. Så det er faktisk ikke så vigtigt mere. At vi fik informationen i august sidste år, var faktisk meget vigtigere, fordi det boostede den voksende, men stadig følsomme, tillid vi havde til aktien. En tillid der stadig vokser så længe at ledelsen holder løfterne.
-
Jeg mener ikke det skal være bekymrende. Hvem har brug for hvem, i en JV? Det er helt sikkert ikke Vestas der har henvendt sig til MHI og MHIs svage punkter er velkendte, og som jeg ser det har Vestas kun en svag side og det er penge. Et problem der bliver mindre for hver dag der går. Om hvorvidt der bliver en JV eller ej er ikke vigtig for mig, mere. Men jeg skal ikke ligge skjul på, at jeg ser et drømmescenarie i et samarbejde mellem MHI og Vestas, hvor de i fællesskab køber Windfloat.
-
-
Og lidt flere detajler: http://www.principlepowerinc.com/products/windfloat.html
-
Principle Power
Principle Power. Gefällt 1.987 Mal. Principle Power is the global energy technology and services company for the floating offshore wind energy market.
(www.facebook.com)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind