Aktiesnakken — Maj 2013
-
Tjaeh..Vestas skulle jo ligge i 150 bare ud fra de senere regnskaber, ikke....sa med mindre der viser sig yderligere bidrag til skandale underholdningen, saa maa man vel tro paa fremgang. Modsat resultat, saa ryger den spirende tillid til ledelsen igen.
-
-
Saa sidder du jo snart med samme mavesug som jeg selv idag.....efter et laaangt forloeb med stort tab i saekken, endelig kan man slappe af......og saa alligevel ikke.....for taenk nu hvis.....men jeg bliver altsaa ogsaa inde! Fandens osse, men det goer jeg sgu. Ved kurs 25-35 hed det jo...naar(hvis) klejnerne en skoenne dag er tilbage paa bogen, saa aldrig mere Vestas. Goddaw do!!!
-
Det er det jeg gør-Men jeg er nu ikke længere så meget i tvivl om 1 til 2år potentialet-Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal satse på en korrektion og dermed nedbringe mit gak-Men jeg tør som sagt ikke-En partner aftale / politiske udmeldinger / V164 og jeg når ikke toget-Og igen når alle andre gør det altså sælger så siger min mavefornemmelse mig at det er dum
t-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind