Hmm Doodha-Jeg tror da også vi snart skal have en på hatten ned af-Men det mere fordi at sådan plejer det jo og være-Set ude fra hvis jeg var Vestas aktionær PT-Så ville jeg da overveje og gå ind nu-Før Q2 / rammeaftaler / partner/ V164
Reelt uden grund-Lidt ordvekslinger som han fandt upassende så blev han sur og smak med døren-Og det kan jeg godt forstå for hvis der nogen der har holdt sig på dydens smalle vej hvad sprog og udsagn angår så er det jo ham.:-)
Ok Doodha-Skal vi aftale at hvis Vestas bryder 80 i denne uge så smider du fløjlshandskerne med de indvendige torne-Og erklære Vestas i mega optrend koste hvad det vil på den jyske konto ?
Og jeg forstår dig ikke helt Doodha-I 2 år har vi snakket og troet på Vestas-Tilbage i tiden har vi skrevet mange indlæg på debatten om hvorfor vi fundementalt tror på Vestas-Det gider vi så ikke mere-Men jeg har ikke ændret mit syn på potentialet og det har du heller ikke -Så hvad laver du dog ?
Bob hvor er jeg dog glad for at en kapacitet som dig gider henvende sig i debatten-Du er her alt for lidt din store viden taget i betragtning-Specielt din sympatiske og venlige facon er ofte savnet.
lille spejl på væggen der-Gør det ikke Bob i bund og grund er du ok
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.