Aktiesnakken — Maj 2013
-
jeg kan grundlæggende, fundamentalt, godt lide det Vestas repræsenterer for Danmark som industrination
-
2013 bliver vel som selskabet forventede, dårligt?
-
hvis de begynder at tjene gode penge med gode marginer (det skal serviceforretningen trække) så kan Vestas blive et meget værdifuldt selskab. Det I skal huske på er at vind energi, ligesom sol, er ved at transformere sig om til et almindeligt industriprodukt med lave marginer.
-
så uanset om markedet (qua austerity) går ned eller op, så bliver der måske totalt set færre penge at tjene, selvom markedet boomer
-
sådan ser det ihvertfald ud i min indre film. Margintryk. Service, Software og R&D. Det er der de skal kunne i forskel (og det tror jeg de har muligheden for)
-
hvornår skal de refinanciere ?
-
5 mia ikke?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind