Aktiesnakken — Maj 2013
-
Han var vel lige som mig i mange år forblændet at en naiv tro på at der var langt mere styr på de indre linier-End der faktuelt viste sig og være-Det er der så blevet gjort noget ved nu-Ærgerligt for sige det mildt at det ikke er sket langt tidligere.
-
Vind energiopsætningen ser ud til at fortsætte selv om der ingen løsning er på PTC endnu. https://www.wind-watch.org/news/2013/05/09/plans-unveiled-for-up-to-656-new-wind-turbines-in-iowa/
-
Kan kineserne nu også håndtere de der offshore møller.http://www.offshorewind.biz/2013/05/09/china-to-get-new-offshore-wind-farm/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+OffshoreWindNews+(Offshore+Wind+»+News)
-
ja vind er det nye sort

-
Mennesker er flokdur.
-
dyr.
-
Se bare hvad kineserne lærer i skolegården. Det samme som i dk. Bare med et andet ideal.
-
-
Måske er det ikke dumt med en kvinde som CFO i Vestas-Bæredygtighed-Omsorg for miljø og klima-Sælges måske bedre af kvinder-http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/48190/artikel.html
-
kunne være godt med 1GW til vestas downunder http://www.rechargenews.com/wind/asia_australia/article1326199.ece
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind