Aktiesnakken — Maj 2013
-
Men enig kap 2 er i gang.
-
Test skal der til. Det er dyrt at tage fejl der og endnudyrere senere.
-
Kære læser. Det er i strid med lov om ophavsret at kopiere og videresende artikler uden brug af det officielle link: http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/257501/ditlev_engel_ruster_sig_til_havkamp.html#ixzz2SmSND2kL
"Vores folk i forskning og udvikling har kunnet bekræfte, at de mange deltests af møllen kører fornuftigt, hvilket også er vigtigt for vores kunder. Det er glædeligt, at det skrider fremad, som det skal, og endda bedre end det," siger Ditlev Engel til Børsen.
-
og videre. opstillingen og forløbet på østerild bliver dog den
sværeste test -
Det kommer til at køre, men der skal også nok komme noget der skal ændres. Ditlev fortæller jo at hele R&D står klar.
-
Til rådighed.
-
- Dong og måske Mitsu.
-
Det er bare et par ledninger og lidt IT pilleri.
-
-
Eton park vover pelsen går fra 2,37 til 2,61%.
-
Det er temmelig simpelt-Hvis man tør tro på hvad Engel siger her -Så vil der kommer markant gode resultater de næste kvartaler-Jeg tror ham-http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2013/05/08/135935.htm
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind