Aktiesnakken — Maj 2013
-
Godaften. Havde lige 2 min. til at konstatere, at regnskabet gik godt. Er det ikke bare rart at se, at regnskabet bliver positivt modtaget, trods det at der stadig er et par punkter der kunne være bedre. Jeg nyder det i hvert fald. 50 var svær, som ventet, men vejen til 60 fik ret smertefrit. Næste modstand bliver 65, som jeg ser det, og den bør ikke blive så stor som 50. Herudover bliver det spændende at se en short opgørelse. Men indrømmet, jeg kunne ikke se den i kurs 60, da jeg lukkede pc'en
-
Turkana wind power project closes in on full fundinghttp://www.evwind.es/2013/03/03/kenyan-government-has-endorsed-the-lake-turkana-wind-power-project/30193
-
Morgen wind-Jeg har noget du skal hjælpe mig med og regne på-Efter Q1 som indikere at Vestas er på vej tilbage for alvor så vil mange eksisterende Vestas aktionærer købe ind for og nedbringe deres GAK-Mange af de store fonde vil ind igen-Og shorts lukker ned-Hvor fanden skal alle de vestas
aktier komme fra ???? -
Split
-
Forventer er et godt ord.
-
lykkelige
-
forventninger
-
Nærmest en slags split
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind