lad nu bare kursen tale sit tydelige sprog / tilliden til Vestas vokser
Nogen som ved hvad GE og Siemens fik af ordrer i samme periode som VWS Q1/2013 ?
nogen der ved hvor mange ordre de har fået i US ( hvor de jo har flere fabrikker )
57,5 fint nok så ser vi om ikke tabet bliver hentet hjem igen
Kryler der er ikke en eneste der har skrevet jubel indlæg i dag-Vi siger bare at det ser fornuftigt ud med eksekvering af turn araund
Eller bare verden totalt så kan man næste regne med at tot=VWS+GE+Siemens+en masse små
det jeg mener er at vi ville pokkers gerne se om de tiltag snart kunne ses på bundlinien og nej det kan de stadig ikke !
og lige for en sikkerheds skyld så er jeg faktisk positiv på Vws ! men mindre positiv over ledelsen !
Kryler dog har du ikke læst om forventninger til 2013 ?
Q1 er altid det værste kvartal - og i år er det væsentlig bedre end sidste år
sidste år var en katastrofe ! så er det ret meget bedre i år ?
ja, når man ser det i det større perspektiv
Glem det investor 1-Han vil ikke købe at der er bedring på vej i Vestas-Og ham om det.:-)
nå smutter lidt ( skal flytte nogle penge rundt )
spændende om kursen vil svinge her under webcastet der starter på 1½ min
Jeg tror de snakker kursen yderligere op
det er først når japanerne kommer ind på scenen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind