Aktiesnakken — Maj 2013
-
Vestas plan virker http://epn.dk/brancher/energi/alternativ/ECE5441830/vestas-plan-virker/
-
Vestas Q1: Større driftsunderskud end ventet
08-maj-2013
Vestas fik - med et driftsresultat (EBIT) på minus 122 mio. euro i første kvartal - en dårligere start på 2013 end ventet på den post. Til gengæld var omsætningen lidt bedre end ventet, men nettounderskuddet var større end ventet -
-
Omsætningen faldt til 1096 mio. euro fra 1105 mio. euro i første kvartal af 2012. Her havde analytikerne ventet et fald på knap 7 pct. til 1031 mio. euro. ifølge SME Direkts estimat, og dermed var salget over forventningerne.
Bundlinjen viste et underskud på 151 mio. euro efter skat mod et tab på 162 mio. euro i de første tre måneder af sidste år. SME Direkts konsensusestimat lå på et nettounderskud på 83 mio. euro.
/ritzau/FINANS -
Spørgsmålet er om det er nok til og få de store med igen-http://investor.borsen.dk/artikel/1/257443/vestas-chef_tilfreds_med_udviklingen.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind